Ungdomssejlads

JuniorsejladsRudkøbing Sejlklub afholder sejlads i optimist og laserjoller hver mandag aften fra kl. 18.00 til 20.00.

Årets første sejladsaften i 2023 i maj

Flere datoer kan ses i nedenstående kalender eller på forsiden af denne hjemmeside.

Har du lyst til at være med, så mail eller ring til juniorleder Henrik Duelund (kontaktoplysninger her) eller mød op ved klubhuset mandage kl. 18.00.

Husk at medbringe godt humør, varmt tøj der kan tåle at blive vådt og skiftetøj. Redningsveste og udstyr kan du låne af klubben.

Hvis du ønsker at fortsætte sejladsen, efter en prøveaften eller to, skal du melde dig ind i klubben som enten junior eller familiemedlem (Se priser og download indmeldelsesblanket her)

Vi glæder os til at se dig.

Ungdomsafdelingen
Rudkøbing Sejlklub