Hovedkapsejlads 31. august 2013

Rudkøbing Sejlklub afholder traditionen tro igen hovedkapsejlads i farvandet syd for Rudkøbing.

I år er sejladsen lørdag den 31. august 2013 - samme weekend som brugtbådsmarkedet i Rudkøbing havn.

Alle både ligger i denne weekend gratis i Rudkøbing havn og der vil være udstillinger fra maritime leverandører, salgsboder med nyt og brugt udstyr, fremvisning af brugte både samt salg af øl, sodavand og pølser hele dagen - og ikke mindst - god stemning og liv på havnen.

Er du til kapsejlads og hygge så meld dig til denne overkommelige sejlads hvor der er fokus på både resultater og socialt samvær.

Lørdag aften arrangerer Rudkøbing havn, Rudkøbing Sejlklub og Rudkøbing-Strynø Bådelaug stor grillfest for alle interessede.

Der serveres grillbuffet med kød fra grillen, stor salatbar og brød samt øl, vin, vand og irsk kaffe mv. - alt sammen til rimelige priser.

Yderligere oplysninger om maritim weekend og aftenens fest finder du her

Vi glæder os til at se dig i Rudkøbing til en god, hyggelig og spændende sejlads den 31. august 2013..