Fællestur til Troense 2014

I alt 11 skibe – 27 personer satte kurs mod Troense, hvor årets fællestur skulle gå til.
Vejret var super skønt, sol på himlen og en smule vind.

Alle var ankommet i Troense Havn til lørdag middag, hvor programmet for dagen var meget frit. Man kunne deltage i det man havde lyst til. Nogle tog en middagslur, nogle gik en tur i det smukke Troense område. En mindre gruppe tog en tur med ”Helge” fra Troense til Valdemar Slot, hvor en lille gåtur og kage/kaffe stod på programmet. Alle var kommet ned i gear, så det var ren afslapning og hygge. Gåturen gik retur til Troense havn, hvor man samles til hyggesnak på havnen.

Grillpladsen blev gjort klar med bænke mv., og der blev tændt op, så vi var klar til at grille kl. 18. Det gik forrygende med det flotteste sommervejr og godt med mad på grillen. Ingen tvivl om, at man i hvert fald ikke gik sulten derfra . Med smuk udsigt over Svendborg Sund, ingen vind og en flot aften gik de første først ombord igen ved 22 tiden.

Næste morgen kl. 9.00 samledes alle til fælles morgenmad i klubhuset inden turen så småt gik hjemover igen. Igen med flot solskin på himlen, så det må siges, at vi var godt heldige med vejret begge dage.

Tak til alle deltagende medlemmer – skønt at der bakkes op og deltages med højt humør. Forhåbentlig bliver vi endnu flere både til næste års fællestur. Det er rigtig hyggeligt, og et niveau, hvor alle kan være med uanset alder, bådtype og hvad der nu ellers kan være af tanker omkring dette.

Det er simpelthen bare med at hoppe med på vognen, og få nogle hyggelige timer sammen med klubbens medlemmer. Alle er velkommen, også selvom man ikke har prøvet at være med før.

Turudvalget – Michael & Lene.